logo

انتخاب محل سایدبار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
hello@youremail.com
+1234567890

افسردگی- پیشگیری از افسردگی در دوران نوجوانی و در دهه بیست سالگی

Coping-With-Anxiety-and-Depression-722x406

افسردگی- پیشگیری از افسردگی در دوران نوجوانی و در دهه بیست سالگی

در مورد آینده نگرانید؟
پیشگیری از افسردگی در دوران نوجوانی و در دهه بیست سالگی

نوجوانی و جوانی فرصت ها ی زیادی برای ملاقات با افراد جدید، بازدید از مکان های جدید و یافتن مسیری در زندگی فراهم می کند. همچنین این سال ها می تواند زمان استرس ها نیز باشد. اگر شما به جای اینکه هیجان زده شوید توسط این چالش ها احساس ضعف می کنید خواندن مطالب زیر را به شما توصیه می کنیم.

آنچه باید بدانید:

• افسردگی بیماری است که با غم و اندوه مداوم و از دست دادن علاقه به فعالیت هایی همراه است که به طور معمول از آن لذت می بردید .افسردگی ناتوانی در انجام فعالیت های روزانه، به مدت حداقل دو هفته است.
• علاوه بر این موارد افراد مبتلا به افسردگی به طور معمول تعدادی از موارد زیر را دارند: از دست دادن انرژی، تغییر در اشتها. خواب زیاد یا کم ، اضطراب؛ کاهش تمرکز؛ بی تصمیمی؛ بی قراری؛ احساس بی ارزشی، احساس گناه، یا نا امیدی وافکار خود آزاری یا خودکشی .
• اکثر افسردگی ها پیشگیری و درمان می شود.
اگر احساس می کنید و یا فکر می کنیدممکن است افسرده شده باشید کارهای زیر را انجام دهید:
• با فردی مطمئن در مورد احساستان صحبت کنید.
• در پی کمک حرفه ای باشید. مراکز سلامت روان مانند مراکز مشاوره وپزشکان سلامت روان محلی خوبی برای شروع است .
• ارتباط برقرارکنید؛با دوستان یا خانواده در ارتباط باشید.
• به طور منظم ورزش کنید حتی اگر یک پیاده روی کوتاه باشد.
• زمان خواب وخوراکتان را منظم کنید .
• از مصرف الکل یا مواد اعتیاد آور که افسردگی را بدتر می کند اجتناب کنید.
• فعالیت هایی را انجام دهید که زمان خوب بودنتان از آن لذت می بردید .
• از افکار منفی مداوم و انتقاد از خود آگاه باشید. سعی کنید آنها را با افکار مثبت جایگزین کنید.در موفقیت هایتان به خود تبریک بگوئید.
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
به یاد داشته باشید:
چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید با آن قدرت ذهنی خود را حفظ کنید. اگر احساس می کنید در شرف افسرده شدن هستید با فرد مطمئنی صحبت کنید ویا در پی کمک حرفه ای باشید.

۳ دیدگاه
  • ارسال شده در۸:۱۰ ب٫ظ,آذر ۱۶, ۱۳۹۶

    سلام.وبسایت جامعی دارید.دستتون درد نکنه

  • ارسال شده در۱۲:۰۶ ب٫ظ,شهریور ۳۰, ۱۳۹۷

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و
    امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  • ارسال شده در۴:۲۳ ب٫ظ,مهر ۱, ۱۳۹۷

    بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت